יום שבת, 1 בספטמבר 2012

אם אין גלגלים אז לא נגיע למחוז חפצינו?

אז מה עושים שמכרת את הרכב ואתה מחפש רכב חדש, כל יום של חיפוש שכזה זה כמובן להפסיד יום עבודה, לא תמיד הכל קיים בבאר שבע והנסיעה לת"א או ירושלים אומנם מחביאה טיול בתוכה אך גם גובה את מחיר הזמן. בינתיים אשתי בשבוע 38 וחצי יכולה תאורטית ללדת כל רגע, אצלינו אומרים בשעה טובה, כי אין לדעת מה יתרחש התהליך הקסום, היום שאלו אותי מה יקרה אם היא תלד, מה תעשו איך תגיעו לבית החולים? האמת שאני שמח שאני לא חושב יותר מידי על כל הפרטים הללו, לא משום שאני לא אדם מחושב אלא משום שיש בי אמונה כזו שלכל דבר יש פתרון, אדם מוקף סביבו אנשים, אנשים מלשון אנוש, כלומר המקום, הבריאה בהתגלמותה, תודה לאל שאני לא מעסיק את עצמי בכל המחשבות, פחדים וההשערות הלא נחוצות הללו, די והותר לי במחשבות שעולות לי בהכרה ובהתמודדות איתם, כל הכרה והרבדים שבהם היא עוסקת, כך שונה אדם מחברו וזה נהדר, הגיוון הוא אחד מסימני הזיהוי של הבריאה האין סופית... וחזרה לעינינינו, במצב כזה מייד מתגייסים לעזרה, ישועת השם כהרף עין, אני תוהה באם מישהו היה מבקש את עזרתי כיצד הייתי מגיב, הייתי נותן את הרכב שאין לי, מייד בלי שום מחשבה או אולי הייתי מציע את עצמי כנהג, ספרתי ל אישתי היקרה ותשובתה היתה זהה לשלי, ככה זה מצא מין את מינו והיא אפילו יותר נעלה ממני. 


זוג יונים כמטאפורה ליחסים מושלמים בין בני זוג, אומרים שכאשר מת אחד בני הזוג ,השני לא ממשיך ומתחבר עם בן זוג נוסף, הוא שומר אמונים לראשון עד יום מותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שתפו ותנו לייק